|
|
|
Tak, będziesz mógł wybrać dowolny numer z listy aktualnie dostępnych.
Nie, przydzielony numer stacjonarny nie musi zależeć od lokalizacji geograficznej. Na przykład użytkownik z Krakowa może zamówić numer ze strefy warszawskiej.
Tak, z naszej usługi można korzystać wszędzie tam, gdzie jest dostęp do internetu, także poza granicami Polski. Osoby dzwoniące do nas będą wybierały nasz polski numer stacjonarny, więc będą ponosić koszty jak za połączenie z polskim numerem stacjonarnym.
Tak, usługa multinumer pozwala przypisać do 1 konta sip (lub innego obiektu) wiele numerów telefonicznych.
Dzięki usłudze możesz np. poprawić wizerunek firmy sprawiając wrażenie "dużej firmy z wieloma oddziałami". Przykład zostosowania usługi multinumer sprawdzisz na przykładzie naszej firmy. Na stronie www.ototelefon.pl udostępniliśmy numery telefonów z 49 stref, podczas gdy wszystkie połączenia kierowane są do jednego systemu IVR.
Koszt usługi multinumer znajdziesz w cenniku.
W panelu klienta możesz przypisać numer do dowolnej aktywnej usługi. Na przykład możesz ustawić wskazanie na pokój konferencyjny - wtedy osoba dzwoniąca na ten numer połączy się z pokojem konferencyjnym. Podobnie, wskazanie numeru na usługę IVR spowoduje, że po połączeniu z numerem nastąpi przekierowanie na usługę IVR.
Jeśli chcesz przypisać numer telefoniczny do konkretnej usługi:
Tak, możesz przenieść numery z wielu najpopularniejszych sieci telekomunikacyjnych (np. Orange i Netii).
Zapoznaj się z procedurą przenoszenia numerów.