Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta

Usługi IVR

Zalety usługi

Profesjonalny system telekomunikacyjny bez zbędnych inwestycji.

Usługi IVR w pakiecie otoCentralka

IVR Switch

Dzięki usłudze możesz stworzyć reguły kierowania połączeń w zależności od pory dnia, np. w dni robocze w godz. 8-20 usługa może kierować do IVR Menu, a w dni wolne i w godz. 20-8 może być odtwarzany komunikat o godzinach pracy biura.

IVR Menu

Dzięki usłudze osoba dzwoniąca odsłucha komunikat i uzyska możliwość wyboru opcji z zakresu 1 - 9, np. 1 - dział sprzedaży, 2- dział techniczny.

IVR Lista

Usługa umożliwia określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi będzie następować kolejna próba połączenia, jeśli poprzedni użytkownik z listy nie będzie odbierał lub numer będzie zajęty.

IVR Player

Usługa umożliwia przygotowanie własnego komunikatu, który zostanie odtworzony od razu po połączeniu się przez klienta z numerem przypisanym do usługi IVR Player. Po odtworzeniu komunikatu nastąpi przekierowanie na inną, wskazaną przez Ciebie usługę.

Więcej informacji na temat IVR Player w zakładce własne powitanie.

Usługi IVR niedostępne w pakiecie otoCentralka.

Kolejka

Dzięki usłudze kolejka, osoba, która zadzwoni do Twojej firmy, zamiast usłyszeć komunikat "zajęte", będzie oczekiwać w kolejce na połączenie z wolnym konsultantem. Oczywiście, konsultanci mogą znajdować się w różnych lokalizacjach.

Usługa kolejka dostępna jest w pakiecie otoCallCenter, na temat którego więcej informacji znajdziesz na stronie www.otocallcenter.pl

Kombinacja usług

Możesz przygotować własny schemat systemu, używając dostępnych usług IVR.

Aktywacja usług IVR

Własne nagrania

Przygotuj własne nagrania w formacie WAV 16 bit, 8kHz, mono.

Aby przygotować nagranie, możesz:

Zaimportuj pliki do systemu.

Kontakt z BOK

Skontaktuj się z nami.

Prześlij do nas schemat systemu telekomunikacyjnego, a my pomożemy w konfiguracji usługi na platformie.

Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon