Dzięki usłudze możesz stworzyć reguły kierowania połączeń w zależności od pory dnia, np. w dni robocze w godz. 8-20 usługa może kierować do IVR Menu, a w dni wolne i w godz. 20-8 może być odtwarzany komunikat o godzinach pracy biura.
Dzięki usłudze osoba dzwoniąca odsłucha komunikat i uzyska możliwość wyboru opcji z zakresu 1 - 9, np. 1 - dział sprzedaży, 2- dział techniczny.
Usługa umożliwia określenie uporządkowanej listy użytkowników, z którymi będzie następować kolejna próba połączenia, jeśli poprzedni użytkownik z listy nie będzie odbierał lub numer będzie zajęty.
Usługa umożliwia przygotowanie własnego komunikatu, który zostanie odtworzony od razu po połączeniu się przez klienta z numerem przypisanym do usługi IVR Player. Po odtworzeniu komunikatu nastąpi przekierowanie na inną, wskazaną przez Ciebie usługę.
Więcej informacji na temat IVR Player w zakładce własne powitanie.
Dzięki usłudze kolejka, osoba, która zadzwoni do Twojej firmy, zamiast usłyszeć komunikat "zajęte", będzie oczekiwać w kolejce na połączenie z wolnym konsultantem. Oczywiście, konsultanci mogą znajdować się w różnych lokalizacjach.
Usługa kolejka dostępna jest w pakiecie otoCallCenter, na temat którego więcej informacji znajdziesz na stronie www.otocallcenter.pl
Możesz przygotować własny schemat systemu, używając dostępnych usług IVR.
Aby przygotować nagranie, możesz:
Prześlij do nas schemat systemu telekomunikacyjnego, a my pomożemy w konfiguracji usługi na platformie.