Pomoc
Pytania ogólne
Poniżej znajdziesz najczęstsze pytania z tego tematu. Kliknij pytanie, aby zobaczyć szczegółową odpowiedź.
- Jak zacząć? Co jest potrzebne?
- Czym jest nazwa konta SIP?
- Czy mogę wysyłać faksy?
- Jak mogę opłacić abonament?
- Jak mogę doładować konto?
- Jak szybko otrzymam doładowanie?
- Czy otrzymam fakturę VAT?
- Ile kosztuje korzystanie z usług?
- Czy jakość połączeń nie zmieni się?
- Jakie kodeki są dostępne w usłudze VoIP?
- Jak zamówić numer stacjonarny?
- Czy inni mogą do mnie dzwonić?
- Jak mam wybierać numery?
- Gdzie mogę dzwonić?
- Czy mogę kontrolować swoje wydatki?
Jak mogę doładować konto?
Jak doładować konto na połączenia wychodzące?
Aby zasilić saldo na połączenia wychodzące:
- Zaloguj się do Panelu Klienta.
- Przejdź do zakładki rozliczenia.
- Wybierz opcję doładuj.
- Wskaż wartość doładowania (przedpłata na połączenia wychodzące).
- Potwierdź wybór i opłać fakturę proforma przelewem tradycyjnym lub online.
Dane do przelewu tradycyjnego znajdziesz na proformie. W tytule wpisz dokładnie numer faktury.
Przy płatności online konto jest zwykle doładowywane automatycznie w ciągu kilkunastu minut. Przy przelewie tradycyjnym czas zależy od banku – najczęściej 1–2 dni robocze.