Jak to działa? Twoje korzyści Cennik Zamów Pomoc Kontakt Panel klienta

Jak przenieść numer?

Uwaga!

Nie wypowiadaj samodzielnie umowy z dotychczasowym operatorem.
Rozwiązanie umowy z macierzystym operatorem jest ostatnim etapem procesu.

Czy jesteś już użytkownikiem VoIP?

Jeśli NIE:

Najpierw zamów usługę.

Skonfigurujemy centralkę z tymczasowymi numerami, z których będziesz korzystać już teraz. Te numery będziesz mógł potem zachować jako dodatkowe (utrzymanie numerów dodatkowych nie będzie wiązało się z żadnymi kosztami).

Jeśli TAK:

Postępuj zgodnie z procedurą:

  • Zaloguj się do panelu klienta.
  • Wybierz opcje: "numery" -> "przenieś numer" -> "dodaj wniosek".
  • Wypełnij uważnie wniosek o przeniesienie numeru.

    Pamiętaj, że dane klienta muszą być zgodne z danymi u dotychczasowego operatora.
    Jeśli nie jesteś właścicielem numeru, poproś właściwą osobę o przeprowadzenie procedury.

  • Wydrukuj i podpisz wygenerowany wniosek oraz oświadczenie.
  • Do wydrukowanego wniosku i oświadczenia dołącz następujące dokumenty:

    Osoby indywidualne:

    • kopia dowodu osobistego,
    • kopia rachunku telefonicznego od dotychczasowego operatora.

    Firmy oraz jednostki organizacyjne:

    • kopie dowodów osobistych osób reprezentujących firmę,
    • pełnomocnictwa, jeśli osoby reprezentujące nie są wpisane w KRS lub CEIDG,
    • kopia rachunku telefonicznego od dotychczasowego operatora.

    Brak w/w dokumentów spowoduje odrzucenie wniosku o przeniesienie numeru.

  • Prześlij dokumenty na adres:

    Telepartner Sp. z o.o.
    ul. Trylińskiego 2
    10-683 Olsztyn

  • W panelu klienta będziesz mógł monitorować etapy procesu.
  • Telepartner Sp. z o.o.  |  Nasze strony:  Dane firmy   |  Faks internetowy  |  Telefonia internetowa  |  Centralka telefoniczna  |  Call center  |  Konferencja przez telefon