Własne powitanie
IVR Player
Przygotuj własny komunikat, który zostanie odtworzony od razu po połączeniu się przez klienta z numerem przypisanym do usługi IVR Player. Po odtworzeniu komunikatu nastąpi przekierowanie na inną, wskazaną przez Ciebie usługę.
Nagraj powitanie w formacie WAV 16 bit, 8kHz, mono.
Aby przygotować nagranie, możesz:
1. Wykorzystać darmowy rejestrator dźwięku (dostępny w Windows).
2. Zadzwonić na numer z aktywną pocztą głosową i wykorzystać plik, który otrzymasz na skrzynkę e-mail.
3. Skorzystać z pomocy profesjonalnego lektora. Więcej w części nagrania lektorskie.
Zaimportuj plik do systemu.
Zaloguj się do panelu klienta.
Kliknij w zakładkę "Archiwum i pliki .wav".
Kliknij w zakładkę "pliki .wav".
Kliknij w ikonkę "dodaj plik".
Załaduj plik z dysku komputera.
Konfiguracja usługi IVR Player
Dodaj usługę IVR Player
Zaloguj się do panelu klienta..
Kliknij w zakładkę "IVR", a następnie "Player".
Kliknij w ikonkę "dodaj player".
W zakładce "info" w polu "nazwa" wprowadź dowolny opis.
W zakładce "numery" wskaż numery, po wybraniu których będzie odtwarzany komunikat. Jeśli nie posiadasz dostępnych numerów, a potrzebujesz ich, skontaktuj się z nami.
W zakładce "konfiguracja" wskaż plik z zapowiedzią oraz obiekt (np. konto telefoniczne, faks, inna usługa IVR) lub numer, na który będzie następowało przekierowanie po odtworzeniu komunikatu. Jeśli przekierowanie będzie następowało na numer, ustaw konto sip, przez które będą realizowane połączenia (połączenia będą w billingu danego użytkownika).